Van schade naar reparatie
Schade aan je auto? Dat is al vervelend genoeg. Daarom wil je dat het gehele proces van schade melden tot repareren en afhandelen zo snel en prettig mogelijk verloopt. Vaak wordt gedacht dat dit een ingewikkeld en tijdrovend proces is, maar Boekhorst Autoschade bewijst het tegendeel. Boekhorst Autoschade staat al 75 jaar garant voor innovatief schadeherstel. Dat heeft niet alleen betrekking op de herstelwerkzaamheden, maar ook op de dienstverlening en het ontzorgen van klanten.
Schade inspecteren
Nadat de schade is gemeld en contact is gelegd met Boekhorst Autoschade, kun je direct een afspraak maken bij een van de Boekhorst-vestigingen om de schade te laten opnemen. Daarbij maakt het niet uit om welk merk, model of type aandrijving het gaat. Wanneer de auto als gevolg van de schade niet meer kan rijden, wordt die opgehaald door een bergingsbedrijf of door Boekhorst Autotransport.
Als de beschadigde auto eenmaal bij Boekhorst Autoschade staat, wordt de schade geïnspecteerd en worden de vervolgstappen doorgenomen. Die vervolgstappen gaan over het inzichtelijk maken van de schade, het opstellen van een zo nauwkeurig mogelijk schaderapport, de administratieve afhandeling met alle betrokken instanties. Daarna begint de werkvoorbereiding, worden eventuele onderdelen besteld en wordt de schade ingepland voor de uiteindelijke schadeherstelwerkzaamheden.
Boekhorst Autoschade ontzorgt
Boekhorst Autoschade neemt vrijwel al het werk uit handen om de klant zo veel mogelijk te ontzorgen. Dit proces gaat extra snel als de schade eerder al online is gemeld via de (mobiele) website van Boekhorst Autoschade en bij de lease- of verzekeringsmaatschappij als dat van toepassing is.
Daardoor staan de benodigde gegevens al bij ons in het systeem voordat de klant bij ons langskomt en kunnen wij de klant nog sneller en beter informeren over het herstellen van de autoschade.
Kunnen wij helpen?
Stel je vraag
EVEn BELLEN?
Wij helpen je graag via 085 0444 555.