Je auto is gerepareerd: wat nu?

Eindelijk! Nadat je auto onverhoopt schade heeft opgelopen, wat toch vaak gedoe en de nodige stress met zich meebrengt, is de auto door Boekhorst Autoschade gerepareerd en kan het gehele schadeherstel proces worden afgerond. Een heuglijk moment.

Sinds de schadeauto door Boekhorst Autoschade onder handen is genomen, werd je goed op de hoogte gehouden over de afhandeling en werkzaamheden en weet je dat er geen verborgen gebreken zijn geconstateerd. Een fijne gedachte!

Afspraak en afronding

Als de auto weer volledig volgens de fabrieksnormen is hersteld, nemen medewerkers van Boekhorst Autoschade telefonisch contact met je op om te melden dat de auto in de middag klaar staat. Je ontvangt ook een email waarin staat dat de auto is hersteld. Mocht de auto eerder al worden opgehaald, dan word je nogmaals gebeld door Boekhort Autoschade. Je kunt bijna weer op pad met je eigen auto!

Soepele afhandeling

Onderweg naar Boekhorst Autoschade in je vervangend vervoerauto besef je dat de gehele afhandeling van de schade een stuk soepeler is verlopen dan je eigenlijk had verwacht. Je hebt de schade snel en eenvoudig gemeld met je telefoon via de website van Boekhorst Autoschade en direct foto’s gemaakt en meegestuurd. Vervolgens nam de dichtstbijzijnde vestiging van Boekhorst Autoschade contact met je op om een afspraak te maken en werd je bij de vestiging volledig geïnformeerd over de vervolgstappen.

Tot dusver zijn alle zorgen van het schadeherstelproces uit handen genomen. Boekhorst Autoschade verzorgde al het administratiewerk met de verzekering en het was vooral een kwestie van wachten. En dankzij de optionele elektrische huurauto beviel die periode eigenlijk wel.

De afhandeling

Bij aankomst bij de Boekhorst-vestiging parkeer je de auto op een van de parkeerplaatsen voor het pand. Bij binnenkomst word je begroet door één van de medewerkers en je geeft de sleutels van de huurauto af. Voor de formaliteit lopen we nog even een rondje om die auto om te controleren of er geen schade is ontstaan. Gelukkig is er ditmaal niemand tegen je aangereden, dus we gaan snel verder.

In de verte zie je een bekend silhouet: je gerepareerde auto! Samen met de Boekhorst-medewerker loop je een rondje om de auto, terwijl je wordt geïnformeerd over alle uitgevoerde werkzaamheden: “De auto is geheel volgens de nieuwste fabrieksnormen hersteld. De bumper is vervangen en alle sensoren van de ADAS zijn opnieuw gekalibreerd. Daarna hebben we de auto nog eens extra gecontroleerd en alle storingen zijn verholpen. De auto is weer helemaal in orde”, krijg je van de medewerker te horen.

Laatste contactmoment

Voordat je er met je eigen auto weer vandoor kan, loop je een laatste keer bij de Boekhorst-vestiging naar binnen, waar wordt uitgelegd dat de schade in dit geval volledig is gedekt door de verzekeringsmaatschappij. Tot slot krijg je nog een garantiebewijs toegestuurd van de onderdelen die zijn vervangen. Wetende dat alles weer goed is, vertrek je voldaan en tevreden in je eigen auto. En daarmee is het gehele schadeherstelproces afgewikkeld.

Kunnen wij helpen?

Stel je vraag

Naam(Vereist)
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

EVEn BELLEN?

Wij helpen je graag via 085 0444 555.